Actueel

1ste & 2de paasdag en koningsdag gesloten

Beste Nakama's,

Via deze weg willen wij jullie laten weten dat Nakama gesloten is op eerste/tweede paasdag en met Koningsdag!

Alvast fijne dagen!

Osu,
Sensei John, Danique en team Nakama

Eerder verschenen

Wat anderen zeggen

  • Nakama is de plek om mijn hoofd lekker leeg te maken!

    - Marinda

  • Ik vond het in het begin zwaar, omdat je er veel leert al bij de eerste training. En het is erg leerzaam, je leert samenwerken en nog veel meer.

    - Nadim Khajjouti

  • Ik vind het leuk om bij Nakama te trainen omdat we echt als een team samen werken! OSU

    - Anoniem

  • Nakama betekent voor mij, het ontstressen/ontspannen en het leren doelen te stellen. Durf stappen te nemen!!! Osu!

    - Marius

  • Altijd goed om lekker te trainen bij Nakama, goede training, leuke groep met respect voor elkaar en een fanatieke sensei. OSU

    - Bart Smalbrugge

  • Nakama heeft mij goed geholpen met afvallen het is een leuke groep met veel respect.

    - Jonathan

  • Geweldige training. Zo blijf ik goed in vorm en een mooie groep die je daarbij helpt.

    - Frank

  • Gezelligheid, goede training van een goede leermeester! Nakama, kracht van vriendschap!

    - Liesbeth

  • Dit is één van de weinige sportverenigingen waarbij er met zoveel respect en plezier met elkaar om gegaan wordt.

    - Wesley & Hero

  • Ik train bij Nakama omdat ik m'n vertrouwen in mezelf wil vergroten en om m'n grenzen te leren kennen en respecteren.

    - Hendri

Nakama Gym en derde partijen gebruiken cookies om jouw internetgedrag op onze site te volgen. Als je verdergaat, ga je hiermee akkoord. Lees meer >